GOLF-ÄVENTYRET 2020 - INSTÄLLT

På Grund Av Corona/Covid 19 är GOLFÄVENTYRET 2020 inställt.

Nu kan Du, som går i årskurs 1 till och med årkurs 6, prova på att spela golf tillsammans med Söderhamns Golfklubb.

När: Tisdag 16 juni, 23 juni, 30 juni, 4 augusti och 11 augusti.
Årskurs 1-2 kl. 17.00-18.00
Årskurs 3-4 kl. 18.00-19.00
Årskurs 5-6 kl. 19.00-20.00
>Avvikelser kan förekomma

Plats: Sofieholm/Söderhamns golfbana, Samling framför klubbhuset.

Aktuella tider samt schema meddelas via mejl i kallelsen som skickas ut under v.24.

Utrustning: Du får låna den golfutrustning som behövs.
Tänk på att ta med oömma idrottskläder (varma, beroende på väderleken) samt gymnastikskor (stövlar vid väta).

Anmälan: stängd.

Anmälan är bindande och kostar 300:-/barn som betalas vid första träffen 16 juni.

Där anmäler Ni (under ”Övrigt”) även antal föräldrar som kommer på infoträffen. Har du/ni dessutom möjlighet att vara med som ledare (det gäller först och främst att hjälpa till med säkerheten), så antecknar ni även det under ”Övrigt” vid anmälan.
Tackar på förhand i så fall.

Först till kvarn - Begränsat antal platser.

Kontakt: Lars Persson 070-394 87 10 lars.persson@rfsisu.se

Bra att veta:
Barnen delas in i grupper som får ledare som alltid är med.

Observera!
Under rådande förhållande med corona/covid 19, så följer vi och reserverar oss för Folkhälsomyndigheternas, Riksidrottsförbundets och Svenska Golfförbundets
rekommendationer.
Därav vill vi avvakta med avgiften till första gången utifall det skulle bli utökade restriktioner.
Informationsträff för föräldrar hålls i samband med första träffen 16 juni, då vi bjuder på fika under barnens golfpass. Någon form av avslutning kommer att hållas för barnen vid sista träffen som är den 11 augusti.

Väl mött på golfklubben önskar Söderhamn GK;s ungdomskommitté.

>Med reservation för ändringar